• Čeština
  • Slovenština
Report vygenerován: 17. 9. 2021 20:58:04 pro Example eshop

Výsledky auditu

Při kontrole sortimentu jsme prověřili celkově 6 790 produktů, z kterých je na Heurece 6 760 spárovaných. Ty jsou nejčastěji na 3. pozici produktové karty, přičemž průměrně soutěží s 18 konkurenčními nabídkami. Sortiment jsme rozdělili do čtyř kategorií podle toho, jak v auditu obstál.* V kontrolách auditu jsou zahrnuté pouze spárované produkty.

2 596
produktů

v pořádku
Detail
1 592
produktů

s problémem
Detail
3 496
produktů

s upozorněním
Detail
4 952
produktů

s doporučením
Detail

Produkty v biddingu

Produkty na TOP pozici

Rozložení pozic

Rozdělení produktů dle kategorií

KATEGORIE / POZICE NA KARTĚ  
1.2.3.4.5.6.7.8.9.10+Σ PRODUKTŮ
Hokejky2 665
Hokejové doplňky498
Hokejové rukavice357
Brusle na led250
Hokejové tašky223
Hokejové dresy204
Hokejové helmy197
Hokejové kalhoty179
Hokejové chrániče holení169
Brankářské vesty163

Nejčastější konkurenti v biddingu

E-shopNíž v biddinguVýš v biddinguNejsem v biddingu
Decathlon7 %86 %6 %
MUZIKER.cz39 %57 %4 %
Hokej-profi39 %58 %3 %
Sportisimo23 %77 %1 %
eFitness.cz20 %79 %1 %
Digiboss63 %36 %1 %
ONLINESHOP.cz92 %7 %1 %
TN trade81 %5 %14 %

Problémy

30

Nespárované produkty

Produkty jsou nespárované, protože jim chybí a nebo nemají správně vyplněné parametry podle požadavků Heureky. O tom, jak si s párováním poradit, se dočtete na jejich blogu.

Detail
189

Absence elementu HEUREKA_CPC ve feedu

Element HEUREKA_CPC ve feedu je nevyhnutelnou součástí biddingu, jelikož je nositelem informace o nastavené maximální ceně za proklik.

Detail
69

Nulová hodnota v elementu HEUREKA_CPC

Specifikace Heureky nedovoluje uvádět v elementu HEUREKA_CPC nulové hodnoty. Navíc se může stát, že i přes vyplněnou 0 vám bude strhávána hodnota kategorie nastavená v administraci Heureky. Zamyslete se tedy, zda by nebylo lepší výšku CPC uvádět, popřípadě ji vůbec nevyplňovat.

Detail
98

Chybí dodací doba

Informace v elementu DELIVERY_DATE je jedním z faktorů rozhodujících o pozici produktu v biddingovém boxu. Pokud dodací lhůtu nedoplníte a bude chybět, hrozí, že se nabídka nedostane mezi doporučené na produktové kartě.

Detail
94

Produkt je sám v produktové kartě

Jestli víte o několika konkurentech s podobnou nabídkou, existuje pravděpodobnost, že je produkt spárovaný do nesprávné karty na Heurece. Doporučujeme zkontrolovat správnost elementů PRODUCTNAME a CATEGORYTEXT podle požadavků Heureky a nebo kontaktovat zákaznickou podporu Heureky. Nemusí se však jednat o problém v případě, že nabízíte specifický sortiment.

Detail
715

V kartě nejsou doporučené nabídky

Pro spuštění biddingu na Heurece jsou potřeba alespoň 4 nabídky v produktové kartě. Pokud je podmínka splněna a bidding není aktivní, nastavte CPC mírně nad minimální cenu kategorie. V případě, že se ani potom nespustí, informujte podporu Heureky.

Detail
780

Produkt nabízí málo e-shopů

Jste zvyklí na vysoce konkurenční prostředí a víte, že stejný produkt nabízí více e-shopů? V tom případě prověřte, zda není sortiment zařazený do nesprávných či duplicitních produktových karet.

Detail
4 274

Cena za proklik je nižší než minimum kategorie

V případě, že nastavujete nižší cenu za proklik než je minimum kategorie, bude vám Heureka přesto strhávat jimi udávanou nejnižší sazbu CPC v dané kategorii. Pokud nechcete nebo si nemůžete dovolit vyšší cenu za proklik, je lepší ji neposílat. V opačném případě hodnotu zvyšte na požadované minimum kategorie na Heurece.

Detail

Upozornění

1 821

Žádané nabídky bez objednavek

Produkty s vysokým počtem prokliků, ale žádnými konverzemi. Zkontrolujte jejich zařazení do produktových karet a nákupní proces. Je možné, že jeden z kroků brání zákazníkovi v dokončení objednávky.

Detail
2 460

Průměrné CPC z reportu konverzí je vyšší než HEUREKA_CPC

Nejčastějším důvodem může být biddování přímo v administraci Heureky. Projděte si report konverzí nebo detail detekce a zjistěte, zda nedošlo k vychýlení hodnot či jinému nedopatření.

Detail
4 179

Produkty nedosahují biddingových pozic

Na produktových kartách je spuštěný bidding, vaše produkty se však nedostaly mezi doporučené. Je možné, že nastavená výška maximálního CPC je nedostatečná.

Detail
4 244

Vaše cena je o 20 % vyšší než nejdražší produkt v biddingu

Jedná se o příliš drahé produkty. Zkuste cenu snížit, v opačném případě se může stát, že vás Heureka, ani přes vysoké CPC, nezařadí mezi doporučené nabídky.

Detail
3 138

V biddingovém boxu bez prokliku

Je možné, že se nacházíte v příliš konkurenčním prostředí. Zamyslete se nad tím, jak být na tom lépe než ostatní e-shopy. Pomoci by vám mohla nabídka dárku ke každé objednávce a nebo zlevnění ceny za dopravu.

Detail
4 205

CPC vyšší nez 50 % ceny produkty

Cena za proklik je u těchto produktů vysoká a může způsobovat zbytečně vysoké náklady. U produktů prověřte jakých výsledků dosahují a zda je prostor na snížení CPC.

Detail

Doporučení

1 973

Produkty s příliš dlouhou dostupností

Nenaskladněné zboží může mít horší pozici v biddingu a nebo se do něj vůbec nedostane. Podívejte se, zda máte dostupnost správně vyplněnou a nebo zda není možné produkty naskladnit dříve.

Detail
3 872

Produkty v biddingu a zároveň na TOP pozici s košíkem

Produkty nacházející se na TOP pozici s košíkem jsou pro zákazníka dostatečně viditelné. Přehodnoťte nutnost zařazení nabídky i v biddingovém boxu. Můžete tak ušetřit nemalé náklady.

Detail
972

Produkty na vyšší než 5. pozici v řazení podle ceny

K nabídce, jenž se nachází na vyšší než 5. pozici v produktové kartě, se už zákazník nemusí dostat. Využijte bidding a zviditelněte ji, popřípadě zvažte snížení ceny pro obsazení lepší pozice.

Detail
5 820

Produkty za příliš nízkou cenu

Váš sortiment je výrazně levnější než další nabídky na produktové kartě. Může se jednat o špatné spárování, proto doporučujeme pozornou kontrolu.

Detail
3 284

TOP produkt kategorie není v biddingovém boxu

Vaše nabídka je na Heurece zařazena mezi TOP produkty kategorie, ale v produktové kartě není mezi doporučenými nabídkami. Vydejte se cestou biddingu, abyste dosáhli na konkurenční e-shopy. A pokud již biddujete, zkuste zvýšit cenu za proklik.

Detail
2 061

Zboží se zlomovou dostupností

Tyto produkty mají nastavené datum dodání, které by mohlo spadat do nižší kategorie na srovnávači. Doporučujeme přehodnotit nastavenou dostupnost produktu. Drobnou úpravou můžete dosáhnout lepšího výkonu inzerce.

Detail
2 940

Sortiment s vysokým PNO

Tyto produkty mají PNO nad 30%. Důvodem může být příliš vysoká cena za proklik, ale také konkurenční boj v produktové kartě. Ověřte si, zda výše CPC odpovídá vašim požadavkům a nebo zvažte nasazení biddingového automatu, který vám bude nastavené limity hlídat.

Detail